نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3336
-
الف
+

گریم متفاوت بازیگر سریال «شب های برره» در «سلمان فارسی»

عکس هایی از گریم متفاوت «محمدرضا هدایتی» در سریال «سلمان فارسی» در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، به تازگی عکس هایی از گریم متفاوت «محمدرضا هدایتی» در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی «داوود میرباقری» در فضای مجازی منتشر شده است.

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 نقش آفرینی «محمدرضا هدایتی» را پیش تر در سریال های «شب های برره»، «در حاشیه» و «در چشم باد» شاهد بوده اند.

تیم سازنده سریال «سلمان فارسی» از اوایل دلو/بهمن‌ تا اواخر حوت/اسفند مصروف فلمبرداری فصل بیزانس این مجموعه تلویزیونی در جزیره قشم بودند و این تصاویر مربوط به یکی از سکانس‌هایی است که سال گذشته ضبط شده است.

در این فصل از سریال به واسطه رویارویی اعراب لخمی با سپاهیان روم علاوه بر بازیگران ایرانی از بازیگران خارجی نیز استفاده شده است.

در این بخش عبور کاروان سلمان از کنار سپاه روم و ایران «دوران ساسانی» به تصویر کشیده شده است. برای معماری درست تصویر و ایجاد فضایی قابل باور از تعداد بسیاری از بازیگران خارجی با ملیت‌های یونانی، مراکشی، ترکیه‌ای و... استفاده شد که همگی پس از پایان این فصل به کشور‌های خود بازگشتند.

پیش‌بینی شده در این بخش از داستان سریال «سلمان فارسی» از تولد سلمان تا پیش از وفات پیامبر اسلام(ص) در 45 قسمت روایت شود.

سریال «سلمان فارسی» جزو آثار تلویزیونی فاخر ایرانی است و پیش بینی اولیه فلمبرداری پروژه ۵ سال خواهد بود که در داخل و خارج از ایران انجام می‌شود.

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر